Efter tio och författare

Idag är jag hemma från skolan av lite olika skäl men jag får ingen vila för det inte ;) haha! Det finns nog av skolarbete att göra ändå ;)

Jag har precis duschat och sitter nu i soffan och slötittar på "Efter tio" där Camilla Läckberg gästar. Nu kom dock Nassim Al Fakir och då försvann det lite mer intressanta. Haha! Camilla pratade om sitt yrke och det tycker ju såklart jag är mer spännande ;) För er som inte vet vill jag bli författare så jag tittar gärna på när de pratar. Bara hur de uttrycker sig när de pratar om saker och ting. Ja, jag gillar författare och jag märker att jag har en del att lära ;) Denise Rudberg hör faktiskt till en av mina favoriter men Camilla är riktigt härlig och givetvis ruskigt begåvad!

Nu är jag riktigt hungrig, jag skulle behöva äta något nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0