Design och grejor

Nu har jag fått lite ordning på bloggdesign/header (är det samma sak eller vad är skillnaden? XD) haha! Jag är så insatt! Tack Tovish och My för hjälpen! :)

Tove gick precis, vi har käkat rån och kollat på big brother ;) haha! Och ikväll är det äääntligen Livesändning! Jag är väldigt nyfiken på vem som åker, Roddan eller Patte.. Haha jag är en riktig BBnööörd! A proud one ;)

Imorgon är jag ledig, hemskt skönt måste jag säga. Men jag måste nog plugga och det är mindre skönt. Vårt projekt är ganska svårt då det inte finns så rikt med information kring det vi ska skriva om. Klurigt men det måste ju funka då det ska göras! ;)

Kommentarer
Postat av: Yrla virvla virvelflicka

Jag längtar så mycket till bb!!!

Och det var mycket trevligt att träffa dig idag <3

2011-04-10 @ 19:39:29
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0