Dance in the neon light

Sitter på svenskan och det är meningen att jag ska jobba med projektet. Men det är fan inte lätt när man inte hittar någon info!! Det går inte. Jävla helvete, det ska vara inne innan 24.00 idag. Jag vet inte hur jag ska klara det. Jag kan inte göra något. Fyfan.

Nej nu ska jag sluta klaga. Jag lyssnar på Lena PH feat. Dead by april. Skulle vilja titta på Big Brotherklipp... Men jag tror inte jag törs just nu. Haha! Det gäller att titta på klippen de lägger ut, i avsnitten på teven visar de ju så så lite av allt, liksom ett samtal som de visar i fyra minuter i klipp förkortar de liksom ned till en halv minut.

Senare ska jag frakta hem mina kakor, tur att Dadi kan komma och köra hem mig med dem. Det är inte kul att
släpa 15 burkar hela vägen hem eller på bussen. Haha, vilken syn! ;)


Hayley Williams (damn, jävla hår att vara så snyggt! Älskar såna röda toner!!!)


Kommentarer
Postat av: Viktoria - more known as Vikzan!

vågad färg må jag säga!

2011-04-14 @ 15:17:22
URL: http://vikzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0