CV

Nu sitter jag och skriver CV. Det tycker jag är så himla svårt! Vi skulle skriva ett "personligt brev" precis innan vi skulle söka praktikplatser nu i början av ettan och jag hade lika svårt då! Haha, det kan funka om jag inte behöver skriva så mycket men när det har med jobbsökande ska det ju vara någorlunda utförligt. Haha!

Fick reda på att vår grupparbetesredovisning är framflyttad till EFTER lovet istället för imorgon! Tror hela klassen blev lättad, eller har jag för låga tankar om mina kära klasskamrater? ;) Jag kan säga att jag i alla fall blev otroligt glad! Det handlar om hantverksyrkets historia och är väldigt svårt, haha! Det klurigaste är egentligen inte arbetet i sig utan att hitta informationen.. Böckerna vi hittat på bibblan är många så gamla att det är svårt att få ut något av det som står.. Haha.

Idag är det "en unge i minuten", från Västerås och jag älskar det!! Hihi, tycker om såna program ;)

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

Det tycker jag låter braaaa :) Jo det skulle jag kunna göra, nitarna ska jag visa vart jag fick dem ifrån imorgon! kramis :)

2011-04-11 @ 22:48:08
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ellinorak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0