Bröllop

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen - jag älskar bröllop!! Inte bara för att det är vackert och hela den biten utan även för att jag gillar stora tillställningar. Typ som Kate och prins Williams, det är ju jätteroligt att se alla gäster, hur de klätt upp sig och allt. Satt precis och tittade lite på bilder, videos o.s.v. på Aftonbladet, hade jag inte varit tvungen att gå till skolan så hade jag ju lätt tittat på det Live på teven.

Påtal om skolan, fick precis mejl från läraren ang. nationella bland annat. Det är tydligen jätteviktigt att man är på plats när det är N. Prov. Jag blir supernervös bara av att veta att det är så viktigt. Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0