Alltså O-M-G

Nu blir det Tokio hotelsnack. Eller snarare Billsnack.

Vi fans röstade precis till oss MTVpriset för bästa "fan army". Aliens, som Bill typ kallade oss under Humanoid City och nu har typ alla hakat på det. Hur som helst. Han och brorsan hans spelade in en tackvideo typ igår/idag från L.A som jag precis såg. Herregud. Människan har skaffat skägg. Eller väldigt mycket stubb. Skägg är det nog inte (än...). Han ser ut som en latino!!! Han är tysk, 21år och BILL KAULITZ. Det skulle vara mer tippat om JAG lade till med mustasch. Det är inte fint någonstans, visst jag har bara sett en video på 35sekunder men ändå, det är jättemörkt och jättekonstigt. Fan Bill nej, raka bort det så fort som möjligt. Har de inga rakhyvlar i USA?

Okejokejokej det är hans ansikte, hans val och liv och hela den biten men jag får ju i alla fall ha min åsikt. Som tur är. 





Tom är ju snygg i alla fall och Bills hår på huvudet. Toms cornrows är väldigt (för) långa men man kan väl inte få allt antar jag.. ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, jag tänkte bara Zac Efron när jag såg det^^

2011-04-29 @ 16:23:55
URL: http://littra.blogg.se/
Postat av: Elli

Haha! Det ser ju inte ut som han!!?! ;)

2011-04-29 @ 23:00:50
Postat av: IDA

ELLI, neej inte alls, fyfan :( hahah.. Det är inte snyggt nånstans alltså.

2011-04-30 @ 10:18:20
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0