About me

Ida heter jag, därav I:et i IKWallman :) K:et står för mitt mellannman! Jag tänkte att jag skulle presentera mig lite snabbt så ja;

Jag är 16år, är född -94 och går frisörprogrammet på JB. Jag är en tjej med mycket mål och drömmar. Jag har en förkärlek till Tokio Hotel och att skriva. Det kommer ni nog få läsa endel om, i alla fall det förstnämnda ;) Jag är rätt THnördig. Faktiskt. Men på ett bra sätt. Förresten kan inte jag rå för att mitt minne kommer ihåg onödigt (nödvändigt? :D) och att jag bara råååkar läsa både det ena och det andra.. Haha!

Jag framstår nog rätt ofta som blyg (i alla fall bland de som inte känner mig..) men ibland visar jag mina andra sidor och mina vänner skulle nog inte beskriva mig som tystlåten ;)

Tidigare skrev jag att ni nog skulle få läsa en del om Tokio Hotel men det är givetvis inte det enda! Jag kommer skriva om min vardag, mina tankar och åsikter, musik (inte bara TH ;) ), smink, naglar, hår osv.


Jag är inte så erfaren när det kommer till att blogga men jag ska göra mitt bästa :)

See ya ;)



Kommentarer
Postat av: Jonasjeanette

Interesting.

2011-05-25 @ 19:34:39
URL: http://jonasjeanette.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0