20 april 2011

Fy vad svårt jag hade att sova i natt.. Eller snarare att somna <--! för sedan gick det ju bra. Jag hade så otroligt ont i benet. Det värkte och värkte. Mamma tror att jag sträckt någon muskel eller något i den stilen. Jag gick i alla fall upp till mamma i soffan som en liten flicka så hon fick massera benet. Haha. Tog en värktablett, satte på Tokio hotel och sedan lyckades jag somna. Som tur var.

Idag tror jag att jag mest ska slappa. Meeen... Jag har matte att göra. Kanske får ta och göra den. Jag dör så tråkigt men jag var ju sjuk förra lektionen så..

På MTV just nu är det "Top 11 at 11 2006", rätt kul faktiskt. Det känns som att det inte är så länge sedan men när man tänker efter så, jo. 2006 var jag inte stor alltså. Jag fick i femman/ sexan.. Det känns som evigheter sedan. haha!

 
Och jag som tycker jag var liten DÄR. haha, var nog i 8an.. Ser ut som att jag har en sjuk utväxt men det måste bara vara synvilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0