PMS + klimakterie+unge i trotsåldern = jag.

Det finns en sak som jag hatar så otroligt mycket. Det är när du är så jävla sugen på något så tittar man överallt utan att hitta något som skulle tillfredsställa suget. Riktigt hemskt. Då drabbas jag av PMS/klimakterie/unge-i-trotsålder"- syndromet. Jag vill bara sparka på kylskåpet, gråta rätt ut och skrika på första bästa jag ser. Samtidigt som jag skulle vilja gå och dö en aning. Inte kul. Inte bra. Inte okej. Man borde alltid ha hela Maxi hemma i köket.

Kommentarer
Postat av: ruben

Känner igen mig i det där, det är bland det värsta som finns. Och det känns som om hela jävla världen hatar en, för ska det vara så jävla svårt att ha något vettigt hemma att äta?

2011-11-14 @ 23:55:54
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0