Helt slut

Hallå! Vill bara börja med att säga en sak: Jag är helt slut men fan så roligt det har varit! Det är något speciellt att fixa med barn. De har inga krav och går alltid från stolen med ett leende på läpparna. Man verkligen ser hur de skiner upp när de får se vad man målat på dem. OCh om man säger såhär... Jag är en jävel på att måla fjärilar och tigrar efter de här två dagarna, promise!!

Gårdagen var något slapp, hade helt okej med ungar där men idag. Herregud. De två-tre sista timmarna innan vi packade ihop var det packat med ansiktsmålnings-sugna kids vid oss. Länge sedan jag jobbade så speedat och så effektivt. Ville ju hinna så många som möjligt men ville inte släppa iväg någon som jag gjort något halvdant på.
Perfektionist, hej!


Satte ungen på en "normal" stol och själv satt jag på en liten plutt stol. Haha.

Idag såg jag ut såhär. Igår var jag en katt-leopard. Endel uppskattade att jag (och Tove också då..) var sminkad/e, andra inte ;)

Kommentarer
Postat av: Ansiktsmålaren

SEXY TIGER!



Det var så jävla kul, men jag är sjukt trött. Och jag vill inte se en unge på flera år. Haha, nej men vissa går bra... Andra inte!



Måste också påpeka att din ansiktsmålning är fan bra gjord och fett snygg ;) haha

2011-11-26 @ 20:23:33
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: Lockaren

JAG. SKA. ALDRIG. MER. LOCKA. HÅR.

Hej blåsor<3

2011-11-28 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0