Hemma igen!

Humöret skiftade lite under dagen men blev i alla fall bättre! Idag har jag varit riktigt i farten i salongen.. Började med att städa (rensa permanentspolar till världens ände ungefär..) och sedan fixade Tove och jag Mikkis hår igen. Det blev ju inte som planerat igår, utväxten försvann inte rikigt och så. Efter att vi ätit mat hos vår favoritkock så gick Linda genom olika make-uper. Inget nytt för min del precis fast något jag måste lyssna på. Helst verka lite intresserad trots att jag redan kan och känner till vad hon säger och visar. Det hon visar har jag gjort i stort sett dagligen i ett par år. Så ehm jaa... ;) Efteråt slingade och färgade jag Josefin :)

Idag var det sista frisörlektionen i ettan (tror jag?) och det känns HELT sjukt. På ett positivt sätt. Jag kan bara inte riktigt förstå det! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0