Please excuse I don't mean to be rude, but tonight I'm fucking you

Det känns lite som att jag är hemma även när jag är hos Tove, haha, man känner sig så välkommen där! Man får komma och gå när man vill och känner för det och är alltid välkommen, det är mysigt :)

Fler bilder! Dessa är från lördags och idag!


Vi såg på "Love and other drugs". Den var bra men ingen jag kommer köpa, om ni förstår vad jag menar :)


Tove fixar! Vi köpte massa lättdryck och en ananas påvägen tillbaka! Lättdryck <3 <3 <3


Tove dekorerade mitt ansikte med nagellacksflaskor. haha det var inte det lättaste att få dem att stå still eftersom jag började skratta direkt. Fast jag hittade saker att tänka på som gjorde det mer än enkelt att hålla mig ;)






Idag på Max!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0